środa, 13 marca 2013

Moje male hobby...

Chciałam się z Wami podzielić moja przygoda z paznokciami. Nie oceniajcie mnie zbyt krytycznie bo profesjonalistka nie jestem. Jestem samoukiem, amatorka. Po prostu lubię jak moje paznokcie wyglądają ładnie.

1. Wiosenna sałatka

Do wykonania tych pazurków potrzebowałam lakierów w kolorze zielonym, pomarańczowym i dwóch w odcieniu żółtym - nimi wykonałam podstawę. Następnie nałożyłam klej a na niego gumowe ozdoby (owoce) i wszystko pociągnęłam bezbarwnym lakierem.

2. Różowa panterka

Uwielbiam ten wzorek na paznokciach. Do jego wykonania potrzebowałam dwóch odcieni różowego (jaśniejszy na podstawę a ciemniejszego do wykonania plamek panterki), czarnego lakieru do wykończenia panterki a także różowego lakieru z brokatem do ozdobienia całości.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz