piątek, 29 marca 2013

Wzorki pazurkow

Hej dziewczyny.
Mam dla Was kolejne wzorki moich pazurków.
 Mam nadzieje,ze się spodobają:)

1. French z kwiatem



Do wykonania tych paznokci ja potrzebowałam lakieru białego do frencha. Czarnego lakieru i różowego lakieru do zrobienia motywu kwiatka oraz srebrnych diamencików,  które umieściłam na zakończeniu każdego płatka kwiatka. Całość przeciągnęłam bezbarwnym lakierem.


2. Czerwone z kokardka



Bardzo ładne i proste w wykonaniu. Ja użyłam czerwonego lakieru na cala płytkę paznokcia (ale oczywiście możecie użyć jakiego tylko chcecie koloru lakieru). Czarnym lakierem do paznokci namalowałam kokardkę. 

2 komentarze:

  1. Takie kokardki ostatnio widziałam w stylizacjach O.P.I z tym że była na różowym tle. Bardzo ładnie ci wyszły

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję:) kokardki są popularne teraz i łatwe w wykonaniu:)

    OdpowiedzUsuń