poniedziałek, 25 marca 2013

Pazurki :)

Hej dziewczyny.
Wiem wiem cały weekend mnie nie było ale tak jakoś wyszło. 
Nie gniewajcie się i mam dla Was nowe wzorki. Mam nadzieje, ze się spodobają.

1. French z naklejka


Bardzo łatwe do zrobienia a wyglądają wyśmienicie. Potrzebujesz białego lakieru i przezroczystego. Ja wykorzystałam różowy gruby brokat i naklejki z kwiatem.

2. Kolorowe


Kochane te pazurki super wyglądają.
 Tu możecie sobie same dobierać jakiego koloru chcecie je mieć  Ja wybrałam różowy i zielony lakier, który posypałam brokatem. Czarnym lakierem zaznaczyłam linie oddzielające dwa kolory. Na odcieniu zielonym przykleiłam jeden piękny zielony diamencik. Na różowym natomiast białym i czarnym lakierem narysowałam dwa listki.
Czyż nie są urocze?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz