środa, 13 marca 2013

pazurki

Może troszku więcej moich pazurków :)

1. Fioletowa panterka


Do tego wzorku użyłam: dwóch ocieni fioletu (ciemnego matowego i jasnego perłowego) na podstawę. Do panterki wykorzystałam tego samego ciemnego fioletowego lakieru co na podstawę gdyż moja panterka jet tylko na tle jasnego fioletu i czarnego lakieru do obramowki panterki. Granice dwóch odcieni fioletów odznaczyłam srebrnymi diamencikami. Całość przeciągnęłam bezbarwnym lakierem.

2. Złota panterka


Ten wzorek moim zdaniem ładnie się prezentuje na krótkich i na długich paznokciach. Na tym zdjęciu moje paznokcie są króciutkie i ten wzorek nawet fajnie wygląda. 
 Użyłam do wykonania jego złotego lakieru na podstawę,  na plamki panterki użyłam jasno brązowego lakieru i oczywiście czarnego do uwydatnienia panterki. Całość przeciągnęłam lakierem bezbarwnym ze złotym grubym brokatem.


1 komentarz:

  1. dziękuję i zapraszam czesciej:) Mysle ze juz niedlugo zrealizuje filmiki wiec zapraszam ponownie:)

    OdpowiedzUsuń