piątek, 15 marca 2013

Pazurki

Wiem, ze mnie wczoraj cały dzień tu nie było ale bardzo produktywny dzień miałam:)
Farbowanie włosków itd robienie się na bóstwo jednym słowem oczywiście nie tylko dla swojej przyjemności ale także by zadowolić oko mojego faceta:).

Dzisiaj wrzucę wam kolejne zdjęcia moich pazurków.

1. Trampki


Przy tych się strasznie namęczyłam ale powiem dziewczyny szczerze, ze się opłacało:) efekt był cudny.
Do wykonania ich potrzebowałam 5 odcieni lakierów na podstawę i ja wybrałam niebieski,czerwony, żółty,zielony i pomarańczowy. Potrzebowałam także białego lakieru do zaznaczenia czubków trampek i sznurówek,  a także czarnego lakieru do zaznaczenia szyć i zaznaczenia dziurek na sznurówki. 

2. Kokardka



Do wykonania tych pazurków potrzebowałam białego i przezroczystego z drobinkami brokatu lakieru do wykonania frencha. I do ozdoby czarnego, którym wykonałam kokardki. 
Bardzo skromne i pięknie wyglądające moim zdaniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz