wtorek, 12 marca 2013

Może na początek troszkę o mnie...

Witam!!!

 Postanowiłam dołączyć do Waszej społeczności - Blogerów i dzielić się z Wami moimi pomysłami, inspiracjami, moim codziennym życiem.

Co mogę powiedzieć o sobie... jestem normalna zwykłą dziewczyna. Mam i dobre i złe momenty. Czasem uśmiechnięta czasem smutna. Czasem szalona czasem opanowana i spokojna. Tak jak każdy mam i wady i zalety.

Moje zainteresowania są bardzo wszechstronne.  Czasem lubię sobie usiąść w zaciszu pokoju wyjąc blok rysunkowy i naszkicować coś. Czasem by się zrelaksować maluje paznokcie (oczywiście swoje), robię fajna fryzurkę. A no i oczywiście lubię się tez fajnie ubrać niekoniecznie wydajać przy tym fortunę. Czasem nawet coś fajnego ugotować czy upiec.

Mam cudownego narzeczonego, który ma swoje zainteresowania, hobby (ale nie będę o tym pisała . On jest najcudowniejszy na świecie.
Jesteśmy ze sobą już 8 lat i wciąż zakochani w sobie po uszy. Dzieci nie mamy ale za to mamy cudownego psiaka rasy Yorkshire terrier.

Urodziłam się na śląsku obecnie mam 28 lat i od 6 lat mieszkam w Wielkiej Brytanii.

Mam nadzieje ze trochę przybliżyłam Wam swoja osobę i z każdym dniem będziemy się poznawać lepiej. 

Wiec zapraszam do swojego bloga komentujcie, oceniajcie i bądźcie ze mną.

Wszystkie zdjęcia i filmy które zostaną zamieszczone na blogu są mojego autorstwa.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz